sunnuntai 21. syyskuuta 2008

Hey big spender!

Ooh. Operaatio Nuuka13 jatkuu edelleen, vaikka olenkin OSTANUT kuin heikkopäinen. Mutta tarpeellista! Ihan tosi!

Ensinnäkin tää muutto: uuteen kämppään tarvitsee kaikenlaista, esimerkiks maton kylpyhuoneeseen. Säilytyslaatikoita piti kanssa hankkia ja muuta sekalaista K-raudasta.

Sitten tuli eteen se tosiasia, että mä kuitenkin olen lastentarhassa töissä ja ulkoilen lasten kanssa päivittäin pihalla ja metsässä ja siksi ostin töihin toppapuvun. Se on lämmin ja kätevä ja inhimillisen näköinen ja Torstain ja oli puoleen hintaan, 54 € ja tullee kestämään useita vuosia. Hyvä ostos oli se.

No sitten: mä liityin Finnbodyn klubijäseneksi. Niillä oli tarjous ja kaupungin työntekijänä saa vielä vähän lisäalennusta; 53 €/kk maksaa lysti ja vuoden jäsenyys. Minä olen sitä mieltä että se on hyvä tikki. Silloin kun olen edellisen kerran liikkunut paljon, mä olin töissä Taksi-Helvetissä joka tarjosi työntekijöilleen liikuntaetuna vapaan pääsyn Fix-keskuksiin ja mä tykkäsin kovasti siitä että oli paljon paikkoja ja erilaisia tunteja joissa saattoi käydä.

Joku neropatti jossain palstalla ehti jo kommentoida että "maksat ittes kipeeks ja sillä summallahan jo golfais koko kesän". Nii. Että golfais. Koska...sehän on just se mitä mä tarvitsen. Daiju.

Joka tapauksessa, tämä liittyminen johti sitten siihen että mä ostin myös jumppahousut (9,90 €) ja jumppapaidan (sama hinta) koska mulla on kyllä juoksuvermeitä mutta kaikki sisäliikuntakamat alkaa olla entisiä. Eikä ole kivaa pyllistellä tuolla jos pelkää että housut hajoaa tai jotain.

Summa summarum: vain tarpeellista on ostettu! Ostolakkolainen on kelpo ihminen!

Ei kommentteja: