maanantai 15. syyskuuta 2008

Maanantaiaamun autuus

Ihana uusi kämppä. Ihana. Meillä on aika hyvin jo kaikki perusjutut paikoillaan, toki löytyy vielä laatikkotolkulla tillbehööriä jotka etsivät paikkaansa. Ja vaatteita. Mun vaatteita. Niitä on vielä aikasen hirveesti tuolla odottelemassa.

Syksyn proggis: Mä kaseeraan vaatteet. (Ehkä.)

Ja mä oon kipee nyt. Totta munassa mä olen kipee. Viime viikolla oli jo vähän oireita näkyvissä, pientä yskää ja sensemmosta mutta lauantai-iltana kun oltiin vihdoin rantauduttu tänne Uuteen Kotiin se iski ihan kympillä päälle. Keuhkolima ja onteloräkä vaan rahisee, lihakset on kuin lihanuijalla paukutellut ja paleltaa. Mulla on vuorotellen alilämpöä ja sitten pientä lämpöä ja se se vasta vekkulilta tuntuukin, olo on kuin Osuuskaupan hoitajalla koko ajan. Että saikkua saikkua.

Jos mä löytäisin kamerani jostain olis tosi kiva. Puhelimen laturi löytyi jo, samoin vara-avain ja emännän- ei, anteeksi, kodinhoitoavain. (Juha pyysi ettemme käyttäisi sukupuolisyrjiviä ilmauksia taloudessamme. Juu.)

Oi blin. Kirjastoon pitänee kuitenkin raahautua ja jostain hommata pyykkiteline.

Päätän raporttini täältä tähän.

Ei kommentteja: