perjantai 12. kesäkuuta 2009

Raikkaasti subrettiroolissa

Tuli tuossa Naamakirjassa kommenttia, että varmaankin vihaan työtäni kun kerran odotan niin kiihkoisasti lomaa. Näinhän suinkaan ei ole asia; päinvastoin pidän työstäni erittäin paljon. Mutta. (Pakkohan tähän oli tulla MUTTA. Hö.)

Tarhatätinä olemisessa on tosi vittumaista jos on yhtään vittumaisia työkavereita. Koska mä en ainakaan jaksa kuunnella yhtään idioottimaisia juttuja a) selluliitista b) itämaisesta tanssista c) Siuntiosta d) äidistä Siuntiossa e) kissasta Siuntiossa f) selluliitista Siuntiossa etc. ad nauseum.

Sit on vielä sellainen pikkujuttu, että mä olen opiskelija. Mä en itse saa päättää ihan kaikista maailman asioista ja se ei olekaan minulle ihan helppoa se.

Mutta lapsista mä pidän. Ja lasten kanssa työskentelemisestä. Lapsia mun ei tee juur koskaan mieli torpata nenään, kun taas niitä paria menopaussibimboa aika useinkin.

Ja silti on ihanaa että lomaan on enää NELJÄ TYÖPÄIVÄÄ JA RISAT! HAA!

Ei kommentteja: