keskiviikko 24. helmikuuta 2010

Aamulla varhain

Oooh. Sai tulla töihin jo aikaisin. Positiivinen ajattelija iloitsisi siitä että sitten pääsee aikaisin poiskin. Tehkäämme siis niin!

Mä mietin josko menisin uudelleen joogan alkeisjatkokurssille. Mä hyötyisin varmasti siitä että sais tarkistettua linjauksia ja ylipäätään tarkennettua touhua, loppuliikkeet on mulla aikas surullisia pungertamissessioita ja olis se ehkä kiva niitä istumasarjan liikkeitäkin taas ruveta tekemään. Toisaalta vittuako sitä lähtee pidentämään treenia kun on vielä aurinkotervehdystenkin kanssa että voe rähmä. Oikeesti, mun kyynärpäät, varsinkin vasen pyörii ympäri kuin pää tytöllä Manaajassa ja mun täytyy ihan hiki päässä yrittää pitää jotain suht oikeeta asentoa punnerruksissa tai muuten tulee PAIN. (Se on kipu, jou.)

Ei kommentteja: