keskiviikko 18. helmikuuta 2009

Vatipäiden valtaannousu

Okei. Mä olen sanonut tämän aiemminkin mutta sanonpahan taas: MÄ VIHAAN YHTÄ TYÖKAVERIANI. Tuhannen palavan auringon voimalla. Jeesusperkele sentään.

Mä inhoan manipuloivia ihmisiä. Inhoan, inhoan, inhoan. Tämä täti on varsinkin vallan veikeä siinä lajissa, koska hän ei ole KOVIN HYVÄ SIINÄ. Manipulaatiota vielä pahempaa on HUONO manipulaatio. Ja se ressukka luulee vielä olevansa oikeassa. Aina. Duunissa, joka on vain ja ainoastaan TIIMITYÖTÄ se on ihan vitun huono ominaisuus se.

Saatanaperkele. Meidän esimies on lomalla tämän viikon, mutta maanantaina mä pyydän saada vaihtaa ryhmää. Jos se ei onnistu, mä soitan esimiehen esimiehelle ja pyydän saada vaihtaa taloa. Jos se ei onnistu, mä sanon itseni irti. Pitäkööt tunkkinsa vittusaatana. Ja jumalauta.

1 kommentti:

Annika Johanna Westerlund kirjoitti...

Nu börjar jag tycka att den jävla blomman förstör din skoltid och ditt humör totalt! Bra beslut att byta grupp! Hon borde ju få sparken den jäveln!