perjantai 24. lokakuuta 2008

Antikaikkee

Saikkuasaikkua! Reilun viikon on syövyttänyt kun huimaa ja pyörryttää ja pää räjähtelee ja tänään pääsin viimein lääkäriin. Antibioottikuuri ja neljä päivää sairauslomaa, huimaus saattaa johtua flunssasta tai sitten joku hermo voi olla pinteessä niskassa, ehkä. Äh. Ihan sama, kunhan tää nyt menis ohi tää kipeys. (Mulla on muuten hieno temppu jolla mä ihmetytän terveysalan ammattilaisia: aina kun ne rupee mittaamaan mun verenpainetta mä sanon että "turha mitata, se on kuitenkin 117/74" ja sitten se aina ON. Hah! Tätä talenttia ei joka jätkällä olekaan.)

Eilinen Boris oli ihan jees, Matti oli luonnollisesti fantsu mutta muuten biisi oli paikoitellen jopa puuduttava. Oliskohan tempot ollu überhitaat välillä? Mä en tunne teosta niin hyvin että osaisin lennosta sanoa mutta jotain kämästä siinä oli. Silti oli ihanaa käydä oopperassa pitkästä aikaa, tää olikin eka kerta tänä syksynä. Seuraavaks sitten varmaan Tosca ja EHDOTTOMASTI sellainen esitys missä laulaa Palombi. (Anttila on toki nätti kuin nappirasia mutta nej tack hänelle.)

Päätän tämänkertaisen raporttini kuvaan sienestä. Ihan muuten vaan.

Ei kommentteja: