tiistai 28. lokakuuta 2008

Bee on tyylinä toimivin

Kun asiat alkavat mennä päin mäntyä, täytyy siirtyä B-suunitelmaan. Hallittu hellittäminen, sitä se on. Mä siirryn nyt virransäästötilaan; kouluasiat hoidetaan mutta mahdollisimman vähällä panoksella. Jos se tarkoittaa sitä että mä saan huonoja arvosanoja mutta pääsen kuitenkin läpi kursseista niin olkoon sitten niin. Nyt ei ole hyvä aika olla perfektionisti. Nyt pitää vaan luovuttaa ja tehdä se minkä voi eikä milliäkään yli.

Olenko lusmu? Jep. Yli siitä missä aita on matalin? Totta munassa. Pakolliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin Ellun kanat, kuten kansalliseepoksessamme viisaasti opastetaan. Näin päästään ehkä kevääseen ilman että päädyn Auroran päivystykseen hassu hattu päässäni.

Tosin mä saatan kyllä joutua Sukevan varavankilaan tai jonnekin vastaavaan mestaan, en tiedä miten kauan pasifismini kestää kahta mammaa meiltä duunista. Siinä on varsinaiset Taistelevat Virtaskat ja minä olen onnistuneesti keskellä sotatannerta. Ei ole hupia sekään, ei.

Nyt kuva jostain aivan muusta:

Katsohan on tuossa puu!

Ei kommentteja: