torstai 23. lokakuuta 2008

Ei kukkarossa, ei taskussa

Väsyttää. VÄSYTTÄÄ.

Tänään pitäis mennä kouluun ja täytyy sanoa etten vois vähempää olla kiinnostunut. Ensin opettelemme LUOVUUTTA. Siellä on riikinruotsalainen täti joka puhuu huitoen Platonista ja Kafkasta, sitten me maalataan ruutuja temperaväreillä. (Okei, maalaminen on tietysti mukavaa mutta onks mun pakko raahautua Arabiaan aamulla 8.30? Hmm?) No. Sitten on tietokonetunti. Me opetellaan käyttämään sähköpostia. MÄ OSAAN KÄYTTÄÄ SÄHKÖPOSTIA. Sen jälkeen on liikuntaa. Me ehkä sauvakävellään ja sitten leikitään puistossa. Niin.

Mutta onneks illalla saa vähän vaihtelua; meillä on nimittäin liput Oopperaan. Matti laulaa Boris Godunovia. IIIH! Tämä miellyttää minua. Mä tykkään Musorgskista (vaikka Hovantshina on vielä parempi) ja mä tykkään Matti Salmisesta. Se setä on MUHKEE.

Muhkea Matti! kuva: SKO

Ja mä saatan saada tuon ylläolevan kuvan jättijulistessa himaan. Meillä on just eteisessä yks seinänpätkä johon sopisi erinomaisesti Matti jättilakanassa ja mun pitää soittaa markkinointiin ens viikolla kun esitykset ovat ohitse. Pidetään peukkuja!

Nyt ei auta kuin vyöttää itsensä ja alkaa varustautua koulupäivään. Varokoot siellä, yksikin liksom väärässä paikassa ja tulee svenskatalandevatkulia.

Ei kommentteja: