torstai 20. marraskuuta 2008

Kaipuun kaljakori jne

Saikkua. Saikkua, saikkua. Mä olen flunssassa ja/tai influenssassa tai sitten mulla on a)myyräkuume, b)polio tai c)supervitutus. Ympyröi valitsemasi vaihtoehto. (Ja jos joku siellä toheltaa timpurintussin kanssa monitorin kimpussa, niin hyvää päivää. Jestas.)

Ylhäällä ei viitsi kauheesti olla, koska ei jaksa. Lihaksia särkee ja nukuttaa. Lukeminen ei oikein onnistu ja Babylon 5:n kolmoskausi tuli jo katsottua. (Yritin ehdottaa että ostaisin neloskauden samantien iTunesista, mutta hallitus perkele torppasi esitykseni. Pitänee kokeilla iltalypsyä.)

Jos jotain positiivista tästä haluais löytää, mun ei tarvinnut mennä tänään kouluun. Witch was nice. Huomenna olis ollut varhaiskasvatusmessut mutta en mä menen sinnekään. Mä sairastan.

Mulla on myös uusi pakkomielle: Beyoncé - Single Ladies (Put A Ring On It)
Ihan totta. Mä haluaisin vaan kuunnella sitä luuppina ja katsoa tota absurdin ihanaa videota niin kauan että osaisin koreografian ulkoa ja voisin tanssia sitä aamusta iltaan.

Kysymyksiä? Kommentteja?

Sitähän minäkin.

Ei kommentteja: