maanantai 29. joulukuuta 2008

Maanantaiaamun autuus, osa 3

On maanantai ja MÄ EN OLE TÖISSÄ! Eikös olekin hienoa? Se johtuu ihan siitä että mä OLEN LOMALLA. Uskomattoman ihanaa, fantastista ja nautittavaa.

Aamiaiseksi olen nauttinut useita kupillisia kahvia (ranskalainen paahto) ja lautasellisen vehnämurokkeita banaanin (Reilu) ja maidon (soija) keralla. Ja samalla surffannut netissä, lukenut sängyssä dekkaria (huono, jätin kesken) ja kertonut Juhalle unestani (painajainen), jossa joku sarjamurhasi entisiä Nuorisoliittolaisia.

Alennusmyynneissä pitänee käydä näyttämässä naamaansa sen verran että sais uudet jumppahousut. Mulla on vaan yhdet spinningsopivat ja pitäis olla vähintään kahdet; niitä kun ei millään ilveellä voi jättää pesemättä. Ja kun Stadiin lähtee, pitää pyörähtää myös mielenosoituksessa:

Gazan hyökkäyksen vastainen mielenilmaus

alkaa maanantaina 29.12.2009 klo 17 taidemuseo Kiasman edustalta.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. Päätän raporttini LOMALTA tähän.

Ei kommentteja: