maanantai 8. joulukuuta 2008

Oi miks ei saavu noutamaan...?

Tulispa. Tulis vaikka kuula ja tappais. (Prinssi Uljas ei tule, se makaa sohvalla rapsuttaen koiraa ja depressoi.) Mutta että se kuula. Vaihtoehdot alkaa olla aika vähissä, kun edessä on TAAS yks saatanan etätehtävä perkele. Jestas. Mä tekisin riemusta kiljuen vaikka tentin viikossa jos näistä helvetin etätehtävistä päästäis jumalauta.

Herkkävaistoisimmat siellä ovatkin jo rivien välistä lukeneet, että mä en juurikaan välitä noista koulutehtävistä. Joo, näin se on just. Ja kun ne on vielä aina niistä vallan susitylsistä aineista! Heti kun on jotain oikeesti mielenkiintoista ja tärkeetä, vaikka ensiapu tai anatomia tai lääkeoppi niin tentillä mennään. Mutta annapa kun aiheena on geriatria tai sosiaali- ja terveydenhuollon perusteet niin eiköhän vaan esseetä kirjoittamaan vaan. GGGGGGGGGRRRRRRRRHHHHHH.

Lenore on "parhautta", kuten nuoriso tapaa sanoa.

Aamuseitsemältä olin taas salilla, vaikka syletti tosissaan nousta tänä aamuna. Olen hurttipulla, ei voi muuta sanoo. Kohta pitäis jaksaa vielä Maksun kanssa lenkille. (Olen muuten löytänyt uuden hianon podcastin juoksumusaksi. Aika jännää, yleensä minuu ei nappaa nuo funkkirumputukset, mutta tuon tahdissa on ylen mukava temmeltää menemään.)

Että ihan mitä vaan, kunhan ei tartte tehdä sitä HALVATUN ETÄTEHTÄVÄÄ.

Taidan vaihtaa nimeni Lykäspaaviksi.

Ei kommentteja: