perjantai 15. toukokuuta 2009

Perjantai, taas, mitä välii

Mä olen nyt ollut koko viikon veke duunista, paitsi tiistaina jolloin kävin siellä pyörähtämässä yskien. Ei tää ole niin hauskaa kuin vois kuvitella; kun on kipee joutuu jättämään fudistreenit väliin eikä pääse lenkille eikä mitään muutakaan mukavaa vapaa-ajan toimintoa. Mutta siks sen nimi vissiin onkin SAIRAUSloma eikä vaan LOMA.

Toinen juttu mikä tässä äsryttää on ihmiset. Ihmiset jotka sanoo kun mä sanon olevani kipeä: "AINA SÄ OOT KIPEÄ. MIKS SÄ OLET AINA KIPEÄ? SÄ OLET TOSI USEIN KIPEÄ, MIKS? MIKS?" Se on harvinaisen ärsyttävää, tiedättekö. Mä en hei tiedä miks mä olen taas kipeä, ei tiennyt se lääkärikään joka käski mun muuttaa Ivaloon. Ihmiset kuulemma on joskus kipeitä, se ilmeisesti kuuluu tähän settiin. Joskus on enemmän kipee, joskus vähemmän mutta niin kauan kuin ihminen on elossa se on joskus kipee. Niin se vaan on.

Että seuraavan kerran kun joku sanoo olevansa kipeä, mietipä kaks kertaa ennenkuin alat vahkoomaan että TAASKO SÄ OOT KIPEE AINA SÄ OOT KIPEE OUUUUUUUU. Koska se on ihan vitun ärsyttävää ja menee henkilökohtaisuuksiin jotka ei sulle kuulu tippaakaan. Et sinäkään tykkää jos tullaan vinkumaan että MIKS SÄ OOT NOIN LIHAVAAAA? MIKS SULLA ON ALKOHOLIONGELMAAAAA? MIKS SÄ OOT NIIN KUSIPÄÄÄÄÄ?

Sanot vaan että "voi, sepä ikävää. Toivottavasti paranet pian" ja sitten vaihdat puheenaihetta vaikka Euroviisuihin. Sovitaanko näin?

Kuvassa flunssavirus. Kysy siltä jos on asiaa.

Ei kommentteja: