keskiviikko 21. tammikuuta 2009

Enpä usko, Tim

  1. Link to the person who tagged you.
  2. Post the rules on your blog.
  3. Write six random things about yourself.
  4. Tag six people at the end of your post and link to them.
  5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
  6. Let the tagger know when your entry is up.

Ulkosavolainen patonginpurija haastoi ja härifrån tvättas:

yksi:
Kun oli noin kymmenvuotias, minut vietiin Turun Kaupunginteatteriin katsomaan näytelmäversiota Ken Keseyn kirjasta "Yksi lensi yli käenpesän". Siitä lähtien olen pelännyt lobotomiaa.

kaksi:
Mun mielestä Mozartin musiikki on täysin yliarvostettua. Ihme saksalainen viisunikkari sekin. Varsinkin Taikahuilu on paitsi dramaturgisesti käsittämätöntä vapaamuurarisoopaa, myös musiikillisesti tylsämielistä tissinläpsyttelyä.

kolme:
Krapulassa saan ihan karmeita kramppeja. Siks en voi oikeastaan enää juurikaan juoda.

neljä:
Edellinen kohta ei harmita mua ollenkaan, mitä en olis uskonut vielä kymmenen vuotta sitten.

viis:
Nukun villasukat jalassa. Ja unipipo päässä. I'm very sexy lady, you know.

kuus:
Mä aion opetella puhumaan saksaa ja espanjaa sujuvasti ennen kuin täytän 50. Sitten osaisin kuutta kieltä ja se olis jo ihan kohtalaista.


Että siinä. Mutta ketkä kuus mä nyt nakittaisin? Annika, Lyyli ja Syömäri Jantunen vois olla ainakin sellaiset joita ei ole vielä haastettu. Muita en nyt just keksi ja kurkku on kipee ja päätä särkee ja taitaa olla parasta mennä nukkumaan. Villasukat jalassa.

Ei kommentteja: