maanantai 5. tammikuuta 2009

Haisee hiki alla taivaan

Ihana työpäivä! Aivan mahtava! Ei lapsia juuri lainkaan paikalla, työkavereista just ne kaks kivaa löysissä ja pääsin vielä lähtemään hyvin, hyvin ajoissa veke. Lisää tällaista.

Yllätysvapaan iltapäivän ratoksi kävin hurmaavassa saippuakaupassa, Lush on viimeinkin avannut liikkeen Helsinskiin. Ja voi että siellä tuoksui hyvältä. Iih. Ostin deodoranttia ja huulirasvaa ja sain näytepalan saiputtaa mukaan. Saattaapi olla että paikan kanta-asiakaskorttiin kerääntyy leimoja... Ja myyjätyttö flirttas mulle! Ihan totta! Että kyllä tässä vanhakin vielä osaa, HAH.

Huomenna olis taas vapaapäivä. Mä en tiedä mitä mä teen tän kaiken onnen kanssa jota mun elämäni on tulvillaan. Ehkä mä otan sen mukaan mattolaiturille, kun lähdetään Juhan kanssa viemään Maksua iltalenkille NYT.

Ei kommentteja: