lauantai 3. tammikuuta 2009

Huurteisella

Ihana ilma. Aivan fantastinen. Sitä on hyvä ihailla nojatuolin uumenista.

Mietin mitä laittais ruoaksi. Intialaistyyppistä peruna-linssisysteemiä? Kasvischiliä (siihen pitää laittaa suolapähkinöitä. NAMSKIS.) vai joku lämpöinen kastike spagetin kanssa syötäväksi? Vaikeeta, vaikeeta on.

Ja mä keksin taas keksin! Täytyy toki stedata ensin, mutta mielikuvissani niistä tuli tosi hyviä. Niihin laitetaan banaania ja nimikin on jo valmiia: BANAANIFJONGAT.

Mä haluaisin liittyä ruokapiiriin, mutta en ole onnistunut googlettelemaan Hesasta muuta kuin HYYn sellaisen ja mä en ole opiskelija. Ehkä se on se siirtolapuutarhapalstan hommaaminen edessä perkele, eihän tässä muuten ole mitään chansseja olla ultrahörho ituhippi. Mistä tulikin mieleeni: Suitsukkeet on kadonneet. Hmmm. Jos minä olisin suitsuke, missä minä olisin?


Chill, dude!

2 kommenttia:

Stazzy kirjoitti...

Mekin haluttaisiin liittyä, mutta täällä on kaikkiin parin -kolmen vuoden jonot... Että hyvä idea ei oikein kostuta kaikkia

Anuma kirjoitti...

^Kolmen vuodet jonot? Pimeetä.

Pitäis varmaan perustaa oma, liekö siinä sitten hirvee duuni.