tiistai 6. tammikuuta 2009

I got you babe

Ay caramba. Mä ymmärrän, että lapsettomuus voi olla kova pala. Mulla itselläni ei ole lapsia ja mä olen 39 joten uskokaa pois, mä *ymmärrän*. Joskus saattaa haikeus iskeä kun näkee vastasyntyneen vauvan ja sen pienen pään ja sitten kun saa ottaa sen syliin ja haistella sen vain ja ainoastaan vauvoille ominaista tuoksua. On joskus semmosia hetkiä, kylläpä vain, mutta hmmm, mietitääns: haluaisinko mä ostaa kaupasta LÄHES ELÄVÄN NÄKÖISEN VAUVANUKEN JONKA KANSSA RUPEISIN SITTEN KULJESKELEMAAN KAUPUNGILLA TEESKENNELLEN ETTÄ SE ON OIKEA???

Joo, ihan oikeesti. Tässäpä video. (Patrick Swayze-haastattelun mainos kestää 30 sekkaa, mutta odota, herkut alkaa heti sen jälkeen.)

Ja vastauksena omaan kysymykseeni: Enpä usko että haluaisin ostaa Reborn Dollia. Sen sijaan se vois olla mun uuden bändini nimi. Odottakaa vaan hittibiisiämme "I Baked My Baby in the Oven (Literally)".

Ei kommentteja: