keskiviikko 21. toukokuuta 2008

Back in black

Mums, mä söin äsken Totally Blackin. Se on hyvää, ehdottomasti kesän suosikki. Ja sitten kun katsoo mitä se sisältää tekis mieli itkeä. Koska Ingmanin saitti ei just nyt funkkaa, mä voin kertoa ihan vapaamuotoisesti että siinä jätskissä ei ole mitään luonnollista, sen sijaan E-koodia niin että hirvittää. Huoh. Pitäis muuttaa maalle asumaan ja ruveta omavaraiseksi fennovegaaniksi. Tästä mitään tule, tämmösestä.

Eiliset viisukarsinnat oli kanssa aika vinkeet. Enkä mä tiedä mitä luonnollista esim. tässä kuvan rouvassa oli. Paitsi että hän oli onnekseen löytänyt jostain Kuokkasen K-pohjaa ja hölvännyt sillä itsensä läpikotaisin, mä myös haluaisin nähdä minkälaisia lapsia ne sais Stubbanin kanssa. No, hammastelut sikseen, ei Puolan biisikään ollu oikein mistään kotoisin. Mutta Miehet ratsasti ja lampaat lakosi ja Suomen kunnia on taas pelastettu. Se jos mikä on tärkeetä.

Ja se mun kaveri, josta eilen kirjoitin ei ole enää hengenvaarassa. Olen iloinen.

Ei kommentteja: