perjantai 30. toukokuuta 2008

Puutarhakutsut

Tadaa! Parvekkeella on kukkia! Eikös olekin hauskaa?

Kivaa olla päiväkodissa duunissa, näin kesän kynnyksellä tuli lapsilta kiitoskukkia jotka innostivat kotimatkalla poikkeamaan Plantagenissa ja nyt on ihana puutarha mulla tässä.

Keskellä roikkumassa on amppelimansikka, jossa on tällä hetkellä neljä mansikkaa syömäkunnossa. Sen pitäis kuulemma olla varsin satoisa, ja mikäs sen mukavampaa kuin hakea aamulla viilin päälle pari marjaa omasta maasta. Tai amppelista tai jotain. 

Pöydällä on sitruunabasilisko, marketta ja kreikkalainen oregano, vasemmalla parvekelaatikossa jotain joiden nimeä en tiedä ja oikealla jotain joiden nimeä en muista. 
Norsun päällä on joku kukka-asetelma, josta roikkuu joku joka on ehkä muratti. Joo, mä en ole varsinaisesti valiohortonomi, mutta kivoja ne on kaikki. 

Aah. Ja nyt on taas perjantai ja mä istun tässä parvekkeella olkihattu päässä, on lämmintä ja ihanaa ja mä juon kaffetta ja bloggaan ja kuuntelen kun tuuli suhisuttaa koivuja eikä mun tarvitse mennä mihinkään eikä pistää edes housuja jalkaan. Voi elämätä!


Ei kommentteja: