keskiviikko 13. elokuuta 2008

Aamulla varhain

Hermostuttaa, asuntoasiat ova edelleen täysin auki ja mä olen melko varma että me joudutaan taivasalle. Tai ainakin soputelttamajoitukseen tai jotain. Mutta pitää yrittää hengitellä syvään ja harjoittaa zeniläistä mielentilaa: minä olen pöytä. Pöytä on minä. Pöytä pitäis hioa.

Duunissa on kivaa, kaikki vanhat (tosi nuoret) tutut lapset niinku Pimpelfiskare, Den som pratar med turisten, Devine Ms. Desibel ovat paikalla. Min lilla psykotiska vän ei oo vielä tullut mutta eiköhän se sieltä ilmesty.

Kaikenlaista. Pitäis ommella erinäisiä asioita ja siivota. Siivota. Pitäis tehdä muuttosiivous, ihan vaan siltä varalta että jos joutuu muuttamaan. Mä heitän kaiken pois. IHAN KAIKEN. Mä jätän yhden juomalasin ja villasukat, ne on kätevä pakata.

Nyt mä hengittelisin paperipussiin mutta ei pysty kun pitää lähteä duuniin. Så e de.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kaiken kommentoijalle on kiitos blogissani ;O)