lauantai 30. elokuuta 2008

Ch-ch-ch-ch-changes

Ah. Asuntoasia ratkesi. Emme osta, jatkamme vuokraamista. Muutto edessä. MUUTTO EDESSÄ.

NNNNNNGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH


Muutto. Voi ihmisen käsi, etten paremmin sano. Mä olen muuttanut elämäni aikana ainakin kolmekymmentä kertaa ja se ei kyllä ole kokemus joka paranisi kerta kerralta. Nyt on tietysti pientä toivoa että asiat ei sujuis ihan niin päin vittua kuin yleensä, että tänne sais pari isoa miestä ison auton kanssa ja sellaista. Mulle ilmoitettiin jo, että minun ei tarvitse huolehtia muutosta ollenkaan, herra & hidalgo ystävineen miehekkäästi huolehtii kaikesta. No. Sehän olis käänteentekevä uutuus se.

Mulla on jo yks pussillinen vaatteita menossa Uffalle ja kello on vasta 8.50 lauantaiaamuna. Että HAH. Ehkä se tästä.

Vielä yksi kysymys: mihin Blogger on kadottanut puolet namiskoista? Kadonneet ovat. Mihin menivät? Ei voi tietää.

Ei kommentteja: