torstai 21. elokuuta 2008

Pruuveja

Mä kokeilin juosta töistä kotiin ja sitten seuraavana aamuna töihin. Hyvin pelitti, matkaa on viitisen kilsaa ja töissä paitsi suihku, myös pesukone jossa voipi pesaista hikiset lenkkivaatteet etteivät ne koko päivää kassin pohjalla happane. Jeah. Varsinkin töihin juokseminen antoi mukavasti virtaa, mulla oli oikein hyvä pössis jopa iltapäivälläkin, jolloin olen yleensä ollut puolitajuton ja himoinnut kaurakeksejä tai jotain. Että tätä kokeillaan uudestaankin.

Ei tosin tänään kuitenkaan, mulla alkaa flunssa. Eilen oli jo kurkku vähän kipee ja nyt nenä on tukossa ja tuntuu että olis lämpöä. Mikä on sinänsä hämmästyttävää, koska mulla ei ikinä ole lämpöä mutta nyt hikoiluttaa ja ties mitä. No, katson mikä on meininki ja jos ei muu auta niin saikkuasaikkua.

Viikon kirjailija: Fred Vargas. Luin kaks Adamsberg-dekkaria tossa eli Sinisten ympyröiden mies ja Kuriton mies nurin. Ihanaa. Aivan ihanaa. Niitä evankelistakirjoja mä olin lukenut joskus aiemminkin ja tykkäsin niistäkin kovasti, mutta sitten unhoitin Vargaksen kunnes nyt taas. Suosittelen, lukekaa!

Ei kommentteja: