lauantai 16. elokuuta 2008

Kuin pingispallo pompin

Edelleen levottomuutta, mutta se on painumassa pinnan alle. Sillä lailla että se säpsähyttää välillä ja sitten on taas rasvatyyni.

Rasvasta puheen ollen mun elokuun UHT eli lenkki joka päivä on lipsunut; mä en kertakaikkiaan ole jaksanut juosta työpäivän jälkeen. Hmm. Asiaa tulee tarkastella uudelleen. Muuten kyllä tekis mieli aloittaa joku uus urheilujuttu näin syksyn kunniaks, kuntonyrkkeilyä olen miettinyt. Arbiksessa sitä olis hullunhalpaan 27 euron hintaan per lukukausi, mutta mä en tiedän viitsinksmä vääntää itseäni Dagmarinkadulle joka keskiviikko klo 20. Tarmossa olis kanssa, se on Hagiksessa ja maksaa vissiin 150/kausi ja sitten tietty Savate Club ja 118 juoroo kahden kuukauden kurssi. No joo, pitää miettii.

Laikku rules. kuva

Mä taidan pistää pystyyn uuden blogin ihan vaan ostolakkoasiolle. Mutta nyt pitää sleebata ja nauttia viikonlopusta. Illalla pelaamaan lautapelejä Laruun, ou jee!

Ei kommentteja: