perjantai 8. elokuuta 2008

Villi perjantaimeininki

Kyllä mä olen vanha. Tuntuu kuin vasta eilen olis Tennispalatsi ollut se vaalea, melko rähjäinen rakennus jossa on Anttila. Nyt siellä on popcornia portaat täynnä ja nuorisoa. Hyi, nuorisoa. Se on sitten äänekästä. Toista se oli minun aikanani.

Käytiin Vohvelin kanssa Tennarissa katsomassa Corbijinin valokuvanäyttely joka oli hieno. Menkää ihmeessä jos ette vielä ole käyneet ja perjantaisinhan hupi on ilmaista, kiitos kaupunki. Kannattaa mennä sillä Anton-setä osaa kieltämättä ottaa ihmisen kuvaan:

Klintti!

Näyttelyn jälkeen mentiin kaffelle ja mä pystyin ostolakosta huolimatta tekemään näin suvereenisti koska Juha antoi mulle viihdestipendin eli Lounassetelin. Hillitöntä huvitusta ja tuhlailua on mun elämäni! Vohvelikin osaa ottaa ihmisen kuvaan:
Minäää!

Kotimatkalla metrossa juoppo nainen ja sen kaverit olivat tuttavallisia. Juoppo nainen kysyi multa että olenko mä hetero ja kun vastasin myöntävästi (en katsonut tarpeelliseksi avautua ihastuksestani Helen Mirreniin) hän sanoi että eihän se mun vikani ole. Että olis musta ihan hyvä lesbokin tullut.

Että näin villiä elämää sitä meillä viikonloppuisin vietetään!

2 kommenttia:

JHosake kirjoitti...

*köh* kaksi lounasseteliä *köh*

Anuma kirjoitti...

No voi, onko sulla yskä? Ota pilleri.