tiistai 15. heinäkuuta 2008

Muijaa kuontaloon

Äh. Öh. Aamulla piti herätä jessussenttäshelevetinaikaisin eli 6.30, kun piti olla Meilahden sairaalan kliinisen fysiologian laboratoriossa klo 8.00 puhkumassa spirometriin. Hoitsutädillä oli harmaa permanentti ja se näytti herätysliikkeen upseerilta mutta puhui ihan stadilaista. Veikeetä. Tulokset tulee parin viikon päästä, mutta ilmeisesti mulla on jonkin verran heikentynyt keuhkokapasiteetti. Enkä usko että 20 vuoden kaks askia päivässä röökaamisella on MITÄÄN TEKEMISTÄ asian kanssa. No sirree! Kröhöm.Can I get a witness?!?

Ja addiktioista puheen ollen, taas tänään huomasin miten rassaa kun aamulla ei saa kaffetta. Puhkutestiä ennen ei saanut juoda ja niinpä kello oli jo yli 9 ennen kuin Kampin R-kioskin Juhlamokka pääsi elvyttämään sisuskalujani. Ero oli huomattava. Väsymys kaikkosi, silmät kirkastuivat, alkava päänsärky hävisi ja kaikinpuolin elämä alkoi taas maistua. Mä olen miettinyt sitä jo pitkään, mutta nyt mä luulen että on tullut aika olla Aikuinen Nainen ja lopettaa kahvinjuominen. Joo, eihän se tietenkään ole kovin paha rippuvuus, ihan on laillista ja tosi hyvää ja kaikkee mutta mua ärsyttää olla koukussa. Mä tahdon olla vapaa! Vapaa! Ja sitten jos joskus haluaa juoda juhlatuulella ison soijalatten tai tuplaespresson se olis ihan jees, kun se olis herkku ja nautinto eikä mikään pakkosaadaantakaahetimulletaikuolemakorjaa.
And another and another and...

Tänään pitäis mennä sille kuuluisalle Ekalle Lenkille. Kävelemässä on toki käyty mutta on ihan eri vetää lenkkarit jalkaan ja Polaria rintaan (sykemittari, ei juusto) ja lähtee hipsuttelemaan. Voisin olla myös viksu ja joogata kepeästi ennen ja jälkeen, sen kun olen aiemmissa koitoksissa huomannut helpottavan palautumista.

Mutta josko ensin torkuille kuitenkin. Ettei mene yltiöpäiseksi heilumiseksi tämä.

2 kommenttia:

Romulus kirjoitti...

Voi jösses tota tupakkamainosta :O!

Anuma kirjoitti...

^Joo, se on häkellyttävää miten vähän aikaa sitten rööki oli paitsi hyvää, myös terveellistä!