tiistai 29. heinäkuuta 2008

Pullea meininki

Uh. Mä olen syönyt kahtena päivänä ulkona, eilen (vegepizzaa) ja tänään (kampelaa) ja mä olen turpea kuin metsänomistaja iltalypsyllä. UH. Mun ei sopis pitää kuin yks hellurei-ruokapäivä kerrallaan, muuten alkaa housut kiristää ja nesteet jämähtää ja makeanhimo kasvaa aivan valtavaksi.

Onneks pääsin äsken sen verran ylös kirjasta että kävin kolmen vartin lenkillä. Hyvä mä! Ja BBC:n kautta löytyi uutinen, jossa kerrottiin naisten tarvitsevan vähintään 55 minuuttia liikuntaa vähintään viitenä päivänä viikossa, jos he aikovat pudottaa painoa. Että reippaat pikku kävelylenkit MY ASS. (Kirjaimellisesti.)

Pitänee varmaan heittää vielä lattialle ja iltajoogata, niin saan rapeasti yli tunnin liikuntoa tälle päivälle. Joskus kun mua ei huvita astangata, imeskelen iTunesista erinäisiä joogapodcasteja ja heilun sitten niiden kanssa, vaihteluhan se on mikä virkistää. Yks suosikkini on Yogamazing ja Chad, jonka ohjelmat ovat yleensä aika kevyitä ja noin parinkymmenen minuutin mittaisia, eli just passeleita pikaiseen ilta/aamusessioon.

Downdog is man's best friend. kuva: Wiki

Päivän salainen luku: 2,6.

Ei kommentteja: